Doorgaan naar hoofdcontent

Fruitsnacks van NADA




Tijdens het All you need is food event kwam ik in aanraking met het merk NADA. Tijdens de persconferentie werd er verteld dat er een primeur was. Dit was namelijk NADA. Van dit merk had ik nog nooit gehoord, waardoor ik er wel nieuwsgierig naar werd.
De crunchy fruitsnacks van NADA zijn knapperig, gezond en 100% natuurlijk. Met een intense verse fruitsmaak en behoud van alle voedingswaarden. Voor jouw dagelijkse portie fruit. 
Puur fruit. Puur NADA.



Lekker knapperig hapje, gezond en 100% natuurlijk. Dat zijn de gevriesdroogde appels van NADA. Met een intense verse fruitsmaak en behoud van alle voedingswaarden. Voor jouw dagelijkse portie fruit. Puur gemak. Puur fruit. Puur NADA! Ook lekker door je yoghurt, muesli of smoothie.




The apple issue : Coverstory Clever

Freeze- dried apple,
No more sticky fingers!
Crunch & munch on the go

De eerste aanraking met mijn tong. Wow, wat een effect. Echt heel fris, proeft zeker naar appel en is lekker zacht. Ik vind het een toppertje!




The peach issue Coverstory Big taste

Freeze- dried peach
I still have all my fruit nutritions
Pure sweet love

De perziksmaak is erg aanwezig en intens. Je moet hier echt van houden. Persoonlijk vind ik deze de minst lekkere.




The strawberry issue Coverstory Goodness gracious

Freeze- dried strawberry
'A Delightful bite'
Real goodness inside

Aardbei, aardbei en nog eens aardbei. Dit zegt al genoeg! En is mijn favoriet.



Ben jij nieuwsgierig geworden naar dit gezonde, maar lekkere tussendoortje. NADA vind je o.a. bij
Marqt, Roots, Wijs West Amsterdam, Vegabond Amsterdam. Voor meer informatie verwijs ik je naar de  website


❤Annemieke


Reacties