Doorgaan naar hoofdcontent

Image PR Persdag | april 2016




Afgelopen april was ik uitgenodigd voor de persdag van Image PR. Bij binnenkomst werd ik hartelijke begroet en kreeg ik een rondleiding langs de merken die zij vertegenwoordigen. Image PR vertegenwoordigt merken als Ana Alcazar, Takko, Rhumaa, Happy Rainy days, Ana Dyla, Kyboe, Rebel & Rose, Rebelle en nog veel meer. In dit artikel kan je de collecties van herfst/winter 2016-2017 zien.


Ana Alcazar





Rebelle

Rebelle is een modeplatform waar je de beste modemerken kan kopen maar ook verkopen.



Takko Fashion

Takko Fashion is een Duits modemerk die betaalbare en modieuze dames,- heren-, en kids collecties maakt. Deze collectie bestaat uit warme maar ook fijne stoffen in pasteltinten, donkere maar ook lichte kleuren.in pasteltinten. De vesten vind ik heerlijk zacht aan voelen en mede hierdoor, maar ook doordat ik het een te gekke collectie vind, ben ik verliefd geworden op deze collectie.

Mijn favorieten collectie



Colmar Originals

Colmar Originals is een modemerk die kleding voor dames-, heren-, en kinderen maakt. De collecties zijn gebaseerd op de Urban-lifestyle, trendy line met sportinvloeden.

Mijn favorieten jack




Happy Rainy days

Het Nederlandse modemerk Happy Rainy Days heeft een uitgebreide modieuze waterdichte jassencollectie. Van de klassieke trenchcoat tot een sportief model. De jassen zijn waterdicht, ademend, winddicht, verkrijgbaar in diverse kleuren en dessins.Ga chique de regen in met deze mooie regenjassen




IVY & LIV





Ana Dyla

De handgemaakte sieraden van Ana Dyla staan voor liefde aan jezelf betuigen en jezelf iets moois gunnen. Een hoge kwaliteit zilver en goud. Geselecteerde edelstenen in rijke kleuren, vormen een terugkerend thema waarbij elke steen uniek is. De collectie is veelzijdig die bestaat uit verfijnde ringen tot opvallende armbanden en kettingen. De prijzen variëren van 29,95 tot 239,95. De collectie is verkrijgbaar via verschillende boetieks en online.


De medewerkers van dit PR- bureau ontmoette ik voor de eerste keer en ik vind hun ontzettend aardig en behulpzaam. Ik wil ze bedanken voor de uitnodiging, rondleiding en leuke goodie- bag.


♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X