Doorgaan naar hoofdcontent

What's in my bag



Wanneer ik naar school of stage moet neem ik altijd een 'grote' tas mee. Want in een grote tas past gewoon alles wat is nodig heb. Ik maak lange dagen waardoor ik de spullen die ik dagelijks gebruik bij mij wil hebben. Gedurende de dag wil ik mij ook even opfrissen en mijn lichaam heeft ook energie nodig en hierdoor mag iets lekkers in mijn tas ook niet ontbreken. Ik laat je zien welke spullen ik altijd meesleur en waar ik niet zonder kan.




Kauwgom
Mini laptop
Oplader
Eten
Deo
Toilettasje met inhoud
Pakje Zakdoekjes
Sleutels en portemonnee
School/stagespullen
Notitieboekje en agenda
Waterfles
Grote brillenkoker met een zonnebril en gewone bril

What's in my bag: Deel 1


Neem jij ook altijd veel mee als jij naar je werk, school of stage moet?

♥ Annemieke



Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X