Doorgaan naar hoofdcontent

Tips voor bloggers # 2



Tegenwoordig wordt zoveel geschreven over tips hoe je het beste kan bloggen en op welke manieren je het beste uit je blog kan halen. Er is hierdoor zoveel informatie te verkrijgen dat je door het bom,en het bos niet meer ziet.




Als je jouw blog tot een echt hoger level wil tillen zijn de tips die gaan over geld verdienen, eigen domeinnaam of maken tot een echt bedrijf juist goed en handig om te lezen. Er zijn vast nog veel meer tips over dit soort onderwerpen en dat vind ik zelf ontzettend fijn en dankbaar dat deze artikelen te vinden zijn. Juist dit soort artikelen zijn juist erg productief en kunnen je blog daadwerkelijk helpen. Met al de tips die op internet te vinden zijn ben ik wel tot een conclusie gekomen. Wat eigenlijk een goede methode is, voor mij logisch in de oren klinkt en wat ik in de afgelopen jaren aan manieren hebt gezien, wat werkt.


  • Update je blog elke dag
  • Houd elke dag je Social Media bij
  • Reageer op reacties van je collega's bloggers of andere mensen
  • Blijf bij jezelf 
  • Blog over onderwerpen die jouw interesseren en niet die op het moment populair zijn. Hierdoor creëer jij je eigenheid
  • En bedankt iedereen die jou volgen en een reactie achterlaten, in een apart artikel 2 a 3 keer per jaar of tussendoor met een leuke foto, die je vervolgens deelt
  • Wees niet arrogant

Hierdoor blijft je blog actueel en weten je lezers dat de website up to date blijft en van nieuwe informatie is voorzien. Gegarandeerd dat ze terugkomen. Hoewel ik niet iedere dag mijn blog en Social Media kan bijhouden, blijf  ik mijzelf en blog waar ik bloggen kan en hoe vaak dit mogelijk is. Ondanks dit beleef ik nog veel plezier aan het bloggen en blijf  ik er voorlopig gewoon mee doorgaan.

Ik hoop dat jullie iets aan deze tips hebben of heb je zelf nog tips

Annemieke



Reacties

  1. Zijn goede tips, goede punten om op te letten :) En vooral: doe het met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf bij jezelf vind ik de belangrijkste tip! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X