Doorgaan naar hoofdcontent

Personal update # 3


Bron; Quotesnsmiles.com


Eigenlijk heb ik geen flauw idee hoeveelste persoonlijke update dit is, maar als ik even snel terug scroll kan ik er pas twee vinden met dezelfde titel. Vandaar de nummer 3.  Per maand wil ik een persoonlijke update op mijn blog plaatsen, zodat mijn blog toch meer persoonlijker word en jullie mij 'iets' meer gaan leren kennen. Ik weet ook niet wat ik moet gaan delen en of ik hele persoonlijke dingen ga delen. Ik wil gewoon leuke momenten opschrijven en delen, zodat ik dit later weer kan nalezen en denk Ja dat klopt, dat was toen erg leuk om mee te maken.


De afgelopen maanden was ik erg druk met tentamens. En ik kan jullie vertellen dat dit heel erg goed is uitgepakt. Ik heb eindelijk mijn propedeuse behaald. Jammer genoeg moest ik in jaar twee nog drie tentamens maken uit jaar 1 die ik met veel stress dus positief behaald heb.
Mijn tweede studiejaar heb ik ook goed volbracht en gelukkig ga ik jaar drie dat 1 februari is begonnen met 120 punten in, dus geen herkansingen uit jaar 2. Nu moet ik nog voor begin maart een stageplek voor 4 dagen vinden dat Social Work gerelateerd is! Vandaar de dik gedrukte letters, mocht jij iets weten, dan hoor ik dit graag. Want ik wil graag door met mijn studie,.!
Verder heb ik de afgelopen dagen carnaval gevierd en lig ik nu met griep. Aankomende week ben ik jarig, maar dit vier het niet ook vanwege de griep en omdat ik het niet vier. Dit artikel schrijf ik in mijn bed. Door het niks doen, komen er allerlei verhalen in mijn hoofd die ik op papier moet schrijven. Zo ook dus nieuwe inspiratie voor een blogartikel.

Na het laatste tentamen ben ik met een vriendin even naar Scheveningen geweest, om uit te waaien en om alle info te laten wegwaaien uit ons hoofd.
Omdat ik in studiejaar 3 maar 1 dag per week naar school moet, heb ik de rest van de week veel vrije tijd gehad en nog steeds hoor Alhoewel? Ik moet nog op zoek gaan naar een stageplek. Ik voelde mij de afgelopen dagen maar ook na alle tentamens zo moe, dat er gewoon niks uit kwam. Het bezoek aan een mode expositie die op mijn lijstje stond, heb ik kunnen afstrepen. In mijn vorige artikel kan je hier meer over lezen. En ik kijk ook erg uit naar het festivalseizoen, want mijn tweede festival is nu ook een feit. Ik ga 1 naar Zwarte Cross en 2 naar Lowlands. Het kaartje van Lowlands heb ik afgelopen zaterdag gekocht. Ik ga voor het eerst naar Lowlands en ik ben zo erg benieuwd hoe ik dit zal ervaren. Ik ben al druk op zoek naar informatie over de do's en dont's maar aan de andere kant vertelde een goede vriend, dit kan je beter maar niet doen An. Je word gek. En ja dit werd ik ook. Ik werd lichtelijke panisch bij het lezen, dat je tentje kapot word gesneden, dat er gejat word en dat er vreemde mensen in je tent kunnen gaan liggen omdat die zo stom dronken zijn, dat ze hun eigen tent niet meer kunnen vinden.
Even heel iets anders en dit gaat over het onderwerp Beauty. Ik ben hard op zoek naar goede producten voor een gemengde huid. Ik ben mij veel aan het inlezen. Op beautyblogs, de website van Paula's choice, DR Jetske en huidterapeuten bij mij in de omgeving. Wat is nou juist of wat is onjuist. En iedere keer stuit ik op hetzelfde en dat is de prijs. Ik weet ook wel dat goede verzorgingsproducten een prijs hanteren, maar als student moet dan heel diep in mijn portemonnee duiken. Hopelijk leest een beautybedrijf of een huidexpert dit en kan mij helpen of advies geven. Altijd fijn een nieuwe samenwerking. :-) Eigenlijk moet ik even goed sparen, minder investeren in kleding maar in goede huidverzorging, zodat de mee-eters op ten duur verminderen en verdwijnen. Er zijn momenten dat ik mij door mijn slechte huid onzeker ga voelen, voornamelijk als ik een leuke man ontmoet. ( Jullie kennen vast wel van dit soort momenten in je leven )

Voor de rest heb ik niet veel meegemaakt en was voor de de afgelopen twee maanden van het nieuwe jaar erg vermoeiend. Het bestond uit moe zijn en bijkomen van het naleven van de klok en tentamens. Tot volgende maand met een nieuwe update. Zal ik een stageplek hebben gevonden of niet.

♥ Annemieke


Reacties