Doorgaan naar hoofdcontent

Ode aan de Nederlandse Mode




Afgelopen dinsdag ben ik naar de tentoonstelling Ode aan de Nederlandse Mode in Het Gemeentemuseum in Den Haag geweest.
Tijdens deze tentoonstelling zie je creaties van Nederlandse ontwerpers die door de jaren heen ontworpen zijn. Creaties van onder andere Viktor & Rolf, Jan Taminiau, Iris van Herpen en Bas Kosters.
Als je nog interesse hebt in deze tentoonstelling, zou ik er zo snel mogelijk naar toegaan, want het is nog tot 7 februari 2016 te zien.




Jan Taminiau 
( jurk van Hare Majesteit Koningin Maxima)









Mijn favorieten

Beide Viktor & Rolf


Iris van Herpen


Monique van Heist


Claes Iversen



Ik vond de tentoonstelling prachtig. Ik stond echt bovenop de ontwerpen en ieder detail kan je dus zien. Heel indrukwekkend om dit te zien en verbazingwekkend hoe mensen dit prachtigs kunnen maken. Na de tentoonstelling ben ik naar de andere tentoonstellingen in het museum gegaan. Dit raad ik jullie ook aan om even te bezoeken.
Heb jij deze tentoonstelling al bezocht? En wat vond je hiervan?

♥ Annemieke


Reacties