Doorgaan naar hoofdcontent

TASCHEN Store Amsterdam event



Gisteren ben ik naar het TASCHEN event in Amsterdam geweest.
TASCHEN is een duurdere boekenwinkel met een bijzondere collectie. De boeken heb ik nooit eerder bij Bruna gezien of dat ze daar te koop zijn. Beide winkels kan je ook niet met elkaar vergelijken en heeft zijn eigen concept.
TASCHEN is 35 jaar geleden opgericht door Benedikt Taschen. Van kunst, fashion, fotografie, modern design, interieur en andere genres boeken behoren tot de TASCHEN collectie.
Het fijne aan TASCHEN is dat zij een TASCHEN Warehouse Sale zijn begonnen. Zowel in de winkels als online kan je shoppen met flinke kortingen. De actie is van 27 t/m 31 januari met kortingen van 50 - 75 %. Ik zou zeggen Shoppppennn!!!



Tijdens het event werd ik vriendelijk ontvangen. Ik kreeg een voucher en iets te drinken aangeboden. Ik houd er van om in boekenwinkels rond te snuffelen, te struinen en door de prachtige boeken te bladen om inspiratie op te doen. De voucher heb ik besteed aan twee mooie fashion boeken en een klein boekje over Parijs. Op de foto's kan je bekijken hoe de winkel eruit ziet en hoe de boeken op een bijzondere manier staan opgesteld.


Proost







Mijn mooie aankopen



Mocht je iets bij TASCHEN kopen dan wens ik je veel plezier met je nieuwe aankopen.
Ik wil TASCHEN en House of Rebels enorm bedanken voor de uitnodiging en leuke middag.


TASCHEN Store Amsterdam
P.C. Hoofdstraat 44
1071 BZ Amsterdam

www.taschen.com


♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X