Doorgaan naar hoofdcontent

Personal update




Aller eerst de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar voor 2016. Dat al je dromen mogen uitkomen, goede gezondheid en heel veel geluk!

Het begint langzaam te komen dat ik over persoonlijke moment, ervaringen die in mijn leven voorkomen, deel via mijn blog. Het zijn vaak persoonlijke verhalen die ik in een column beschrijf, maar dan op een grappig manier. Afgelopen jaar wilde ik veel bloggen, helaas is dit door mijn drukte met mijn studie gewoon niet van gekomen, en ik vrees dit jaar ook niet. Ik probeer wel nieuwe artikelen te schrijven, dus houd mijn blog wel in de gaten, maar iedere dag of iedere week een nieuw artikel, daar heb ik zo mijn twijfels aan.

Nu ook deze maand heb ik haast geen tijd om te bloggen. Dit artikel is ook even snel geschreven om jullie op de hoogte te stellen. Ik kom ook niet toe aan reviews van samenwerkingen met bedrijven.. Dit vind ik onprofessioneel van mij en erg jammer omdat ik zie dat mijn blog achteruit ga, in zowel bezoekersaantallen maar ook in updates.

Dit komt mede door mijn studie. Ik heb een stageverslag, een interviewverslag, een ppp-verslag en een beroepshouding verslag die ik binnen twee weken moet af hebben. Dan heb ik nog een persoonlijk gesprek, een SoVa-training die ik in groepsverband moet uitvoeren en twee schriftelijke tentamens. Je begrijpt dus wel, het achterstallige onderhoud op mijn blog. Maar school gaat voor en is voor langer termijn ontzettend belangrijk.

Daarnaast wil ik tijd hebben om te ontspannen en even niet achter een computer te moeten zitten omdat ik door al die verslagen, al vele uren achter de computer zit. Eigenlijk weet ik niet hoe ik het allemaal moet combineren, School, stage, werk, vrienden, sporten en vrije-tijd. Ik leef vooral gedurende de tentamenweken en voorbereidingen op de automatische piloot en kom ik pas tot rust als ik in bed lig, en ik voel dit dan ook echt. Rust.

In de maand februari hoef ik gelukkig nog geen vier dagen stage te lopen, wel moet ik 1 dag naar school. Ik heb voor mijzelf de eis gesteld, om voor uit te werken met artikelen, van bijvoorbeeld reviews. Outfit foto's kan ik niet vooruit plannen, wel een how to wear. Ik wil gewoon dat mijn blog weer iets voor jullie maar ook voor mijzelf iets te beiden heeft.

Met dit artikel hoop ik jullie lezers, volgers maar ook bedrijven even op de hoogte te hebben gesteld, waarom hun product nog niet op mijn blog is verschenen, Het is namelijk niet zo dat ik het niet vergeten ben, maar schoolwerk heeft op dit moment prioriteit 1,.De review komt er wel aan, maar niet in de maand januari. Dit betekent overigs niet dat ik stop met bloggen! NEEEEEEE, echt niet, ik minder alleen met artikelen. Voor zover even een update.

Jullie kunnen mij altijd blijven volgen via Facebook, maar ook via mijn blog. Ik hoop jullie snel weer te spreken via leuke reacties en terug reacties.

Liefs Annemieke ♥


Reacties

  1. School gaat inderdaad voor! Soms moet bloggen daar inderdaad eventjes onder lijden, ik herken het heel erg..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X