Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog New Season




In mijn vorige blogpost kon je mijn nieuwste schoenen voor het nieuwe seizoen al zien. Gisteren ben ik naar Den Haag geweest. In ieder geval moest ik hier toch wezen, en uiteindelijk belandde ik in de winkelstraat :-)
De winkels beginnen al aardig vol te liggen met de nieuwste winter collecties. Ik ben er als de kippen bij, maar wat een grote trend gaat worden is 'De Plaid'. Deze heb ik niet gekocht, want die ga ik toch niet dragen? Hoewel die best tof zijn! Maar goed ik heb andere warme dingen gekocht die ik je in deze blogpost laat zien.


Mantel: Parisienne jas gekocht bij Perla Nera. 
Ik ben al heel lang op zoek naar een jas in deze kleur blauw.:-)



Twee jurk/coatvesten bij de Primark. De naam zegt het al



Een high waist broek bij H&M


Voor de rest vind ik de collecties een beetje saai en zie ik geen vernieuwende trends. Het valt mij op dat er van oude trends een nieuwere versie wordt gemaakt. Dus opnieuw wordt uitgevonden.
Wat vinden jullie van de nieuwste collecties?

♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X