Doorgaan naar hoofdcontent

Holiday afwezigheid




Hoi allemaal.

Leuk dag je op mijn blog bent beland. Gaat alles goed?
Even een korte maar snelle update.  Omdat ik vakantie heb, blog ik niet zo heel veel. Sowieso deze week komt er geen nieuwe blogpost online. Ik doe even helemaal niets, geen school, af en toe bepalen wanneer ik werk, festivalletje, sowieso is deze schoolvakantie voor mij ontzettend relaxt. Ik omgeef me met positieve mensen, ontmoet nieuwe mensen, besteed veel aandacht aan mijn familie en mijn echte vrienden, vermijd en verban negatieve zeikers van mensen. Ik concentreer mij op de leuke dingen in het leven, want het is toch tenslotte mijn leven, die ik zelf moet inrichten. 
Binnen twee weken komen er weer gloeit nieuwe artikelen online.
Je kan gewoon oude artikelen lezen, mij mailen of reacties achterlaten. Geniet van het mooie weer, wees aardig voor elkaar en geniet ook van het mooie leven zonder gezeik of negatieve mensen om je heen. 

Tot  snel




Annemieke




Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X