Doorgaan naar hoofdcontent

Fashion at the park | Dennis Diem in VondelCS



Afgelopen zaterdag 4 juli was de tweede dag van MBFWA: Fashion at the Park. Deze dag werd gevierd in het Vondelpark in het mooie autentieke gebouwVondelCS. In het VondelCs toonde ontwerper Dennis Diem op een verrassende manier zijn collectie. Opera en fashion kwamen samen bijeen.

De 'voorstelling' vond ik lijken op de stijl uit de tijd van Marie Antionette. Prachtige handgemaakte jurken en corsetten, veel tule en bijzondere details. Gewoon even heerlijk uitpakken met je kleding. Door de dames werden de gasten op een vriendelijke manier met luchtkussen ontvangen. Zoals dit oorspronkelijk ging in die tijd. Gedurende de middag zong operazangeres Frederique Klooster een aantal prachtige stukken en was er genoeg tijd om de ontwerpen te bewonderen.







Links ontwerper Dennis Diem met zijn prachtige modellen



Dit event vond de gehele middag van 12;30 -15;30 uur plaats. Ik dacht dat je als pers ook om half 1 moest melden, maar dit was voor het gewone publiek.Nadat dit event afgelopen was, heb ik nog even navraag gedaan, wat het verschil was met het persmoment. Dit verschilde erg weinig, Je kreeg taart, champagne en een beter foto moment. Waarna ik uiteindelijk besloot om weg te gaan. Ik had het erg warm van de hitte. Zo had ik nog genoeg tijd om rustig naar huis te gaan en mij klaar te maken voor de beachparty die in Noordwijk was.

Ik wil Dennis Diem en Ganbaroo PRPR bedanken voor de uitnodiging.
En ook niet onbelangrijk VondelCS voor de medewerking voor dit event.

♥ Annemieke

Reacties