Doorgaan naar hoofdcontent

Outfit | Don't destroyed my jeans




Shoes: Reebok (new)
Jeans: H&M
T-shirt + necklace: Primark





Deze broek heb ik al zo lang. Het was een gewone broek zonder gaten of slijtplekken
Jammer genoeg zie ik de broek slijten en eigenlijk wil ik dat niet want deze jeans behoort tot mijn lievelingen. Dit komt omdat de broek zo lekker zit en in de loop der jaren is de broek losser gaan zitten, waardoor de broek er gewoon niet uit zien. Ondanks dat blijft hij zo fijn. Daarom probeer ik deze broek zo min mogelijk te dragen, zodat ik nog lang plezier heb van deze broek. Ik moet er niet aan denken om deze broek te missen. Want zo'n zelfde broek vind je niet zelde!






♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X