Doorgaan naar hoofdcontent

Eco-Shopper. nl : Rhassoul creme en Eco Candle Co



Op de Go Fashon Fair die afgelopen zomer werd gehouden, kwam ik in contact met de eigenaar van de website Eco-shopper.nl . Eco- shopper staat voor schone producten die 100%  natuurlijk zijn zonder gif en chemische stoffen. 
Zij vertegenwoordigen diverse merken waaronde Graine d'Orient, Eco Candle co, Better Life en Go Clean.
Enkele weken terug heb ik een leuk pakketje van hun ontvangen waarover ik nu een review schrijf.




1. Eco Candle Co: Lovely



De kaars zit in een klein glazen potje. Met een mooi rond dekseltje waar de naam op staat.

Lovely staat erop.  Dit is heel toepasselijk dat ik deze geur heb mogen ontvangen, omdat deze naam ook in mijn blognaam zit.
Het is een soja-wax geurkaars die verkrijgbaar is in 38 (h) eerlijke geuren. De kaarsen bevatten geen herbiciden en pesticiden. Ook bevatten ze geen kankerverwekkende stoffen of verontreinigende stoffen. Ze hebben een veel lager brandtemperatuur, waardoor de kaars langer meegaat. De kaarsen zijn 100% plantaardig en biologisch afbreekbaar, dus goed voor mens en milieu. De lont is gemaakt van katoen, papier of hennep.


Als ik de soja-wax geurkaars met de deksel er nog op vast houd, komt de geur je al tegemoet. Ik vermoed de geur van rozen! Ik vind het heerlijk ruiken en als ik over de substantie wrijf, voelt dit zacht aan. Ik heb de neiging om er een hap van te nemen :-).
Het lijkt totaal niet op de kaarsen die je in een zakje kan kopen. Ik vind deze kaars veel fijner en lekkerder en ga hem zeker nog niet opbranden want daar vind ik hem te leuk en te schattig voor

2. Rhassoul creme


Merk: Graine d orient, Rhassoul creme, product voor gezicht en lichaam
Ingrediënten: Aqua, Hectorite, Benzyl alcohol
Prijs: € 13,90
Inhoud: 125 ml

De Rhassoul- crème is een natuurlijke minerale klei die in Marokka al eeuwen door vrouwen wordt gebruikt voor de verzorging van haar- en huid.
De klei wordt gewonnen in de vallei van de Moulouya.


Wat belooft het:

Rhassoul is doeltreffend voor de ontgifting en de algemene behandeling van de huid.
Het verzacht de huid, vermindert de talgafscheiding, herstelt de opperhuid door de dode huidcellen te verwijderen en herstelt het evenwicht van de huid door de poriën te verfijnen. Deze klei is ideaal voor de gevoelige en allergische huid, reinigt de huid perfect en verwijdert onzuiverheden en mee-eters.

Hoe werkt het:

Vermijd slijmvliezen en contact met de ogen. Gebruik het als gezichtsmasker, of breng plaatselijk aan op de behandelden zones, gezicht en lichaam.
Breng de pasta als huidverzorging met cirkelvormige bewegingen aan om de huid goed te reinigen. Breng de pasta als haarverzorging aan bij voorkeur op nat haar. Masseer uw hoofdhuid zachtjes en laat vervolgens ongeveer een kwartier inwerken. Spoel zorgvuldig af terwijl u uw haar borstelt. Voeg om de huid van uw gezicht te verzachten en te parfumeren enkele druppels oranjebloesemwater toe aan uw Rhassoul-gezichtsmasker.

Mijn eigen ervaring:


Een mooie glazen pot die chique staat in de badkamer. Als ik het potje open maak, vind ik de geur alles behalve dan lekker ruiken! Dit is vast de geur van klei/modder.
Het uitsmeren van de pasta kan je beter met een kwast doen, die speciaal bestemd is voor gezichtsmaskers. Ik deed het met mijn vingertoppen en dit ging niet gemakkelijk.
In de pasta zitten scrub-deeltjes, je kunt het dus ook als een scrub gebruiken. Het product is heel divers voor gebruik.
De paste is een dikke substantie en bij het uitsmeren moet je wel iets meer gebruiken voor een mooie dekkende laag.
De geur van de pasta rook ik niet op mijn gezicht en al na twee minuten voelde ik het masker hard worden. Hoe langer je het masker laat zitten, hoe harder die wordt en dan bedoel ik ook hard.
Hierdoor is het ook moeilijk om het masker van je gezicht af te halen. Ik raad aan 5 a 6 minuten en niet langer. Dit vind ik zelf fijner. 
Ik merkte wel op dan mijn gezicht lekker glad is en dit komt met name door de scrub-deeltjes. Of mijn poriën en onzuiverheden vermindert zijn en dit proces door dit product komt, dat kan ik niet zeggen. Eigenlijk geloof ik daar op korte termijn niet in. In gebruik dit product nu ongeveer twee maanden, twee keer per week als een gezichtsmasker, want voor de andere delen van mijn lichaam gebruik ik weer andere producten.
Ik vind het een lekker gezichtsmasker voor mijn huidtype, gevoelige, gemengde huid. Mijn huid raakt niet geïrriteerd, tijdens en na het gebruik. Ideaal vind ik, wat ik wel had bij gezichtsmaskers die ik voorheen altijd gebruikte. Daar heb ik ook een aantal reviews overgeschreven die op mijn blog staan


Ben jij al bekend met deze merken? Zo, ja wat vond je ervan.

http://www.eco-shopper.nl/

De review bevat producten die door een merk of webshop zijn opgestuurd

♥Annemieke 

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X