Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: October



Blog of the month is jammer genoeg twee maanden niet actief geweest, maar gelukkig is er weer een blogger die je beter kan leren kennen.

Deze maand is Kiki, Blog of the month: 
Kiki is een niet alledaagse blogger, die alleen maar schrijft over mode en beauty. Deze vrouw schrijft over bijzondere onderwerpen waar je echt iets in je leven aan hebt. Benieuwd wat dit is, kijk snel op haar blog.
Blogurl: http://kikiskloset.nl/



Wie ben je?
Ik ben Kiki, 37 jaar. Dus niet de "normale" leeftijd voor een blogger. 

Vertel over je blog:
Ik blog over alles wat IK leuk vind. Over fashion, beauty en events, maar ook over kunst en restaurants. Verder blog ik ook over taboe zaken zoals de dood, lesbische ervaringen, depressie, tatoeages etc. Niet de alledaagse blogger dus. 


Reden voor bloggen:
Ik wil graag mensen informeren en misschien wel een beetje choqueren. Dit om taboe onderwerpen te doorbreken. Ik wil niet bloggen over dat ene rokje wat op dat moment hip is. Mijn voorkeur gaat uit naar andere zaken. Misschien ook omdat ik al wat ouder ben dan de meeste bloggers. Ik wil hierdoor mezelf onderscheiden. Dit is mijn niche! Verder blog ik om in de toekomst er een webshop aan te kunnen koppelen. Mijn vriend en ik zijn bezig om een 3d cnc freesmachine te bouwen waarmee we sieraden kunnen gaan maken. 

Hoe vaak blog ik?
Ik blog wanneer het mij uitkomt. Het moet geen verplichting worden en het moet leuk blijven. Ik blog minimaal 2 keer per week op verschillende dagen. Mijn mening: als je de social media kanalen van jouw favoriete blogger bijhoudt, blijf je op de hoogte en hoeft de blogger niet op vastgezette dagen en tijden te bloggen. Dan gaat de lol er ook snel vanaf voor de blogger, denk ik. 


Wat kun je verwachten van mij?
Er liggen leuke artikelen op de stapel. Over depressies, herinneringen uit mijn dagboek en mijn ervaringen van het leven. Verder komen er leuke events aan en mag ik een topproduct testen! 

Leukste ervaring van mijn blog?
Tja, eigenlijk vind ik alles wel leuk. Maar het liefst schrijf ik toch over de taboe zaken. En dan de reacties die ik erop krijg vind ik erg inspirerend! 


Bovenaan mijn wishlist:
Een reis naar India, Japan en Nepal. Helemaal te gek. Maar ja, dat is voor ver in de toekomst, denk ik. 

Mijn stijl: 
Ik ben een vintage lover. Ik draag graag een spijkerbroek met stoere laarzen met daarop een big, comfi vest (het liefst vintage). Maar ik vind een mooie jurk met een kekke trui of jasje ook te gek! 


Favorieten outfit voor de winter:
Tja, toch mijn big, comfy vest!!!

Favo beautyproduct:
Mijn Lancôme reiniging. Heerlijk! O en ik ben ook verslaafd aan mooie sterke en kruidige parfums. Verder vind ik een goede crème voor mijn oudere huid erg belangrijk! Verzorgen is op mijn leeftijd een keyfactor!! 


Ik ben te volgen op:

Vind jij het ook leuk om Blog of the month te zijn, dan hoor ik dit graag van je.
♥ Annemieke


Reacties

  1. Leuk artikel! Fijn om op deze manier nieuwe blogs te ontdekken, want ik kende Kiki nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X