Doorgaan naar hoofdcontent

NEW: Perfect Autumn Coat




Deze trenchcoat zag ik begin dit jaar al in de collectie van Mango. Ik zou deze coat voor mijn verjaardag van mijn vriend ( nu inmiddels ex) krijgen, maar door omstandigheden qua geld, omdat deze jas best prijzig was, kreeg ik dus iets anders. Wat ik dus totaal niet wilde, twee stomme kleine kookboekjes. Ik heb al genoeg kookboeken en op mijn verjaardagslijstje stond dit dus niet.,,Ik vraag altijd nuttige dingen, zoals cadeaubonnen voor kleding/ verzorgingsproducten of als je niks weet kan je geld geven, ook altijd handig..
Ja en op een gegeven moment is het product uitverkocht of  uit de collectie gehaald omdat de nieuwe collecties komen. Maar gelukkig zag ik in het nieuwe Mangotijdschrift De Jas die al heel lang op mijn lijst staat. Een witte/crème kleurige trenchcoat met leren mouwen, en of deze jas leren mouwen heeft,, echt wel,, je ruikt het namelijk,, het is van geitenleer gemaakt..





met flits


zonder flits


♥ Annemieke

Reacties

  1. Wauw echt een supermooie jas! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie jas! Ook leuk dat de mouwen zwart zijn. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jas!! Gelukkig heb je hem toch nog weten te bemachtigen.

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway! Je kan namelijk 2x2 VIP kaarten winnen voor Release the Beast party. Het lijkt mij leuk als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, heerlijk geslaagd! Ik zoek nog dé jas. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X