Doorgaan naar hoofdcontent

Volt Loves Summer Festival 2013



Gisteren ben ik naar het Volt Loves Summer Festival in Amsterdam geweest.
Dit festival vond net als Henk op de Helling plaats op het NDSM- Werf.
http://fashion-ladylovely.blogspot.nl/2013/07/festival-henk-op-de-helling-2013.html



Dit festival was wel vele male groter als Henk op de Helling. En toch vond ik dat festival leuker qua muziek, opzet en de sfeer vond ik gemoedelijker. Hoewel Volt Loves Summer Festival niet een onaardig festival was was de muziek wel overal hetzelfde en dit vond ik wel jammer! Ik houd wel van diversiteit.
Wat ook zo grappig was iedereen deed hetzelfde dansje, ik noem het maar duppuhh, stamp bewegingen maken en je armen maken ook van die bewegingen, een festivalhype dus! Volgend jaar een nieuw festivaldansje mensen!
Hoewel dames altijd hun best doen om er leuk uit te zien konden de heren er ook wat van. Wij keken onze ogen uit...Wat een mooie mensen lopen er toch op een festival rond.

Ons avontuur op het Volt Love Summer Festival begon al goed :-). Ik heb wel een aantal dingen op te merken hoewel de organisatie natuurlijk hun best heb gedaan en het festival zelf was erg gezellig vind ik toch dat ze meer bewuster moeten wezen met voedsel waarom? Tussen de pont en de ingang werden en zakjes chips uitgedeeld, nou leuk en jammie denk je dan, kom je aan bij de ingang moet je dat afstaan,, Waarom wordt het dan uitgedeeld? Als je nog ongeopend eten bijvoorbeeld Sultana of iets dergelijks bij je had werd dat tussen het geopende voedsel gegooid, maak dan twee bakken. De voedselbank is er juist blij mee en dan wel zonder smoesjes, hier hebben we geen tijd voor. Nou juist wel!

Ondanks al deze gebeurtenissen was het een gezellige, geslaagde dag! ♥



















Het avontuur van een festival begint voor mij bij 'De outfit' wat trekken we in godsnaam aan. Meestal weet ik het altijd maar een dag van tevoren krijg ik toch weer een black-out waardoor ik het niet meer weet en het spoor bijster ben dus besluit ik maar het internet of modebladen af te speuren voor enige leuke inspiratie en vaak kom dan ik uiteindelijk bij de outfit uit die ik al in gedachten had + een toevoeging of ik laat iets weg.
Omdat ik niet weet hoe het weer ging worden koos ik sowieso voor en gemakkelijke outfit. Stoere boots, lekker zittende jeans, zomer knit, vintage tas en mijn jas nam ik ook mee. Het weer tijdens het festival gedurende de dag was eigenlijk best warm, dus ik dacht had ik maar een short aangedaan! Maarja next time new look ♥


Reacties

  1. Leuk haha ! Leuke oufit ondanks de black-out hih!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt gezellig & wat een leuke outfit.
    liefs, fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt leuk! bedankt voor je reactie! ik volg je nu, en zou het
    leuk vinden als je me terug volgde;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit en klinkt gezellig, ik vind al die eetkraampjes altijd zo leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de liebster award! ik hoop dat je het leuk vind! Er staat meer over op mijn blog. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt echt als een superleuk festival!
    Dan ga je zeker ook wel naar Appelpop :)?

    Liefs, Janneke
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, ik ben het eens over het eten! verder en tof festival lijkt me!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me een super gezellig festival! Niet zo groot als ik zelf gewend ben, lekker knus allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er echt leuk en gezellig uit :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het leek me echt een heel tof festival! Heel veel mensen die ik ken gingen er ook naar toe.. En je festival outfit ziet er heel leuk uit :) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X