Doorgaan naar hoofdcontent

Maskertje: Nivea Visage

Nivea Visage







Verwennend honing masker bestaat uit twee applicaties elk van 7,5, ml.
Nadeel:  Ik vind het jammer dat maskertjes van Nivea niet in tubes/flesjes te koop zijn. Zodat je het meerdere keren kan gebruiken.. Het is ook namelijk veel goedkoper dan een paar keer van deze zakjes te kopen.

Werking:
Verrijkt met honingextract, macademia notenolie en sheaboter verwent de huid intensief en geeft haar een zacht gevoel. De rijke formule voorziet de huid van intensieve hydratatie en kostbare voedingsstoffen die ze nodig heeft.

Wat belooft het:
De huid is intensief verwend en verzorgd en heeft een zacht gevoel.




Hoe te gebruiken:
Breng het masker rijkelijk aan op je gereinigde gezicht, vermijd de ogen en de lippen.
Laat het masker 10 - 15 minuten inwerken en verwijder vervolgens de restanten met een tissue.

Mijn ervaring met dit product:
Het ziet er wit uit en het ruikt een klein beetje naar honing, hoewel de geur eerder naar banaan lijkt te ruiken.
Het smeert makkelijk uit. Er zit genoeg in het zakje voor 1 keer. Vaak ben ik gewend dat je maskers dik op je huid smeert is dit masker het tegenovergestelde, een dun, licht masker en geen dik plakkaat.
Het masker ruikt erg fris. Bij het opsmeren voelde ik het masker al, misschien komt het doordat ik een wat gevoelige huid heb.

Na 5 minuten voel ik het masker nog niet hard worden. Misschien dat het helemaal niet hoeft bij dit masker.
Ik voel wel dat er iets op mijn gezicht zit maar ik voel het niet prikken, kriebelen of heel hard worden dat je je gezicht niet meer kan bewegen.

Het masker voelt erg fijn, ruikt lekker, wordt niet keihard en is makkelijk af te spoelen met lauwwater.
Voor een optimaal resultaat moet je het natuurlijk meerdere keren gebruikt hebben.
Ik vind het een aanrader.



Laat mij weten met welke maskers jij goede of slechte ervaringen hebt.,, ♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X