Doorgaan naar hoofdcontent

Goodbye Spring, Hello Summer


Zomer-2010-preview_large


Daar is die dan.: De zomer.
Het seizoen dat alles nog groener, roziger, vrolijker, gewoon mooier is.
De harde wind en regen moet van mij zo snel mogelijk plaats maken voor mooie zonnestralen, een licht, verkoeld zomerbriesje en warme temperaturen.!

We willen onze blote benen laten zien en onze mooie gelakte teennagels showen.
Terrasjes weer, strandweer, over de boulevard paraderen en er op los flirten!
Vrolijke mensen en dieren.
Zon achter de wolken laat je ons jouw warmte voelen. Show jou  mooie vuurrode/gele bol.
Wij willen alleen maar zon, zon en nog eens zon.
Daar wordt je blij, gelukkig en energievol van.

Ik hou van je zon,
Liefs X

Tumblr_lfprzzpmix1qbfooyo1_500_large

♥ Annemieke

Reacties

  1. OOh wat heerlijk! Ik verlang nu nog meer naar vakantie!! Het weer in nederland is gewoonweg flut:( Erg he mijn kast! Ik heb gewoon altijd een reden om te shoppen.. hihi

    xxxx Pris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X