Doorgaan naar hoofdcontent

Zuurstof maskertje




Wat belooft het:
Het zuurstof masker ontspant de huid en verzacht vermoeide gelaatstrekken.
Het toegevoegde meloenextract geeft een effectieve bescherming tegen vrije zuurstof radicalen.
Pure kaolien reinigt de huid op milde wijze tot diep in de poriën en helpt dode huidcellen te verwijderen.
Het masker wordt na het aanbrengen op de huid hard, waardoor de huid voor korte tijd wordt afgesloten en de bloedcirculatie gestimuleerd wordt.
Na gebruik voelt de droge huid weer soepel en zacht aan.


Hoe te gebruiken:
Meng de inhoud van het sachet met 1 eetlepel gekookt water tot een pasta.
Gelijkmatig over het gezicht verdelen, maar de huid rondom de ogen en mond vrijlaten.
Het masker wordt in 15 tot 20 minuten hard.
Vervolgens afnemen met lauw water.
De huid nadeppen met lotion. 1 tot 2 maal per week gebruiken.


Mijn oordeel:
Uit het zakje komt heel veel poeder. Je moet 1 eetlepel heet water gebruiken maar dat vind ik zelf te weinig omdat je nog veel poeder overhebt. (misschien ligt het aan de inhoud/grootte van het schaaltje).
Daarom deed ik er wat water bij. Het bleek dus iets te veel te zijn, waardoor het masker te waterig werd. 1,5 tot 2 eetlepels heb je wel nodig om het tot een mooi maskerpapje te laten worden.

Na 5 a 7 minuten voelde ik het masker hard worden. Als het masker na 10 minuten is opgedroogd ziet het er erg wit uit. Een mummie-gevoel komt op.
Lachen moet je met dit masker niet doen of van die rare gekke bekken trekken.
Want nadat mijn masker was opgedroogd deed ik dat, wat ik dus altijd doe als ik een maskertje op mijn gezicht heb.
Het voelen van het breken van een masker vind ik een fijn gevoel..
Ik raad je aan om het niet met dit masker te doen, omdat het masker in kleine zandkorrels van je gezicht valt waardoor echt alles wit wordt...

Het masker spoelt erg makkelijk af. Ik merkte dat mijn gezicht wakkerder aanvoelde dan daarvoor.
Om er achter te komen of dit masker daadwerkelijk helpt moet je het zeker 1 a 2 maal per week een geruime tijd gebruiken voor het gewenste beloofde resultaat.



 Het masker dat gebroken is

Korrelig

♥ Annemieke

Reacties

  1. een lekker maskertje kan er altijd doorheen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is so inspirational and great! I heart you're blog.
    Maybe you'll pass by mine and follow too?
    kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit masker werkt echt super goed.enigste nadeel dat hij hard word en dan gaat breken dan zitten je kleren zo onder de maskerschilvers

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X