Doorgaan naar hoofdcontent

Hello April, Goodbye March





Hoi,

Inmiddels is de maand april een aantal dagen bezig. De zon hebben we al vele male gezien en aankomend weekend wordt er een hoge temperatuur van rond de 18 graden verwacht. Hoe heerlijk is dit. Mocht het zaterdag droog blijven dan staat het aanvegen van mijn tuin, onkruid wieden en ramen zeemen op de planning. Voor de rest zie ik wel wat ik ga doen. Heb jij al leuke plannen voor dit weekend?



Afgelopen maand ben ik zoals de maanden daarvoor bezig geweest met het schrijven van mijn scriptie. Helaas lukte het mij niet op een inleverdatum in te leveren. Ik had echt het gevoel dat dit mij lukte, alleen ben ik er achter gekomen dat het uitwerken van de resultaten toch meer tijd in beslag nam. Daarnaast had mijn docent helaas door een ziekenhuis opname geen tijd om feedback te geven. Frustrerend dat wel, maar ja. Uiteindelijk had ik mij er bij neergelegd dat ik deze deadline niet haalde. Dan maar volgende maand inleveren, zodat ik deze maand zonder stress er rustig aan kan werken.

Ja, de maand maart he. Wat heb ik nou eigenlijk gedaan allemaal. Gewoon te weinig leuks en te veel verplichtingen. Ik had deze maand erg veel stress, te veel eigenlijk. Gevolg even een huilmoment en weer door. haha. Dit geeft mij altijd een open en realistische kijk op de situatie waar ik nu sta met school. Later inleveren geeft mij meer lucht.
Ik had je vorige maand verteld dat ik op vakantie zou gaan en uiteindelijk ben ik gegaan. Samen met mijn ouders gingen wij naar Zuid-Limburg. Foto's staat ook op mijn Instagram pagina . Deze vakantie deed mij goed en ik kwam geheel tot rust. Ondanks dat ik daar was heb ik zonder te veel druk aan mijn scriptie gewerkt. Dit had voornamelijk te maken doordat ik in een andere omgeving zat, en niet thuis of op school aan het werk was. Over Zuid-Limburg wil ik nog een blogartikel schrijven, maar wanneer dit komt weet ik niet precies. Want...

Want ik ben bezig met een andere website te maken. Eigenlijk deze website over te zetten naar een eigen domeinnaam. Of er nieuwe blogartikelen op deze blog nog komen weet ik niet zo goed te zeggen. Omdat ik voor deze grote sprong voldoende tijd nodig heb en informatie moet inlezen. Naast dit heb ik natuurlijk ook het schrijven van mijn scriptie en portfolio. Maar het is wel iets leuks om naar uit te kijken.

Voor nu zeg ik even gedag. Uiteraard horen jullie meer zodra het zover is en ik niet meer blog via dit webadres.



❤ Annemieke



Reacties