Doorgaan naar hoofdcontent

Hello december, goodbye november



Afbeelding: google afbeeldingen



Afgelopen week is het mij niet gelukt om op tijd een maandafsluiting/nieuwe maandartikel te schrijven. Puur omdat ik geen tijd hiervoor had, vanwege schoolverplichtingen. Vandaar een paar dagen later. De week in pictures artikelen staan voor volgende week gepland, dus houd mijn blog in de gaten. Alle andere artikelen moeten even op zich laten wachten en komen geleidelijk online.

Inmiddels zitten wij halverwege de eerste week van december. Sinterklaas is terug naar Spanje. De kerst en oud en nieuw zijn in aantocht. Afgelopen weekend heb ik twee keer sinterklaas gevierd en gisteren heb ik nog parfum met opnieuw twee chocoladeletters van mijn vriend gehad. Zo lief.


De maand november is echt heel snel gegaan, niet normaal zo snel. Wat gaat de maand december brengen? Ook een hoop leuke dingen?  Gaat deze maand ook zo snel? Eigenlijk gaat het leven heel erg snel en soms te snel vind ik. Daarnaast heb ik al een hele planning gemaakt tot 31 december. In principe is alles al bekend. Hoe bizar is dit!

Is voor jou al bekend wat jij deze maand allemaal gaat doet? En wat vind jij ervan het alles zo snel gaat?



❤ Annemieke



Reacties