Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn kimono outfit



Hi iedereen.
In de post van vandaag laat ik jullie een combinatie zien van een oude en een nieuw item. Ja, inderdaad want je hoeft niet altijd alles weg te gooien, wat je bijna nooit meer draagt.
De bloemenkimono is een ware hit and it- item. Op Instagram zag ik geregeld de bloemenkimono van Zara. Dit kledingstuk vond ik zo tof gecombineerd dat ik op zoek ben gegaan naar een look-a-like. Tevens moet ik meer kleur in de kast, wat een excuus is om te gaan shoppen. Uiteindelijk vond ik deze prachtige kimono en ben hier super blij mee. De print is lekker opvallend, kleurrijk en is goed te combineren met allerlei prints of basics.




Zelf heb ik ondervonden als je ouder word dat je niet ieder trend gaat volgen of moet hebben.
Dit had ik vroeger 10 jaar geleden ( OMG ben ik al zo oud) wel.
Super tof om al die jonge meiden te zien, die alle trends volgen, maar voor mij gevoel nog niet hun eigen stijl hebben gevonden. Dit geeft ook niet, want ik adviseer altijd, blijf jezelf wat andere ook zeggen, of vinden. Het is uiteindelijk wat jij ermee doet.






Ik vind het echt een toffe look geworden. Gecombineerd met mijn heerlijk zittende zelf verknipte broek en glitters muiltjes. De broek is al eens voorbij gekomen op mijn blog. Als je door mijn outfits scroll, zal je vanzelf een andere outfit tegenkomen
Ik vind het super tof om te combineren met nieuwe items en items die ik al jaren heb. Hierdoor ontstaan weer nieuwe looks, die ik kan dragen. Eigenlijk is het gewoon hergebruik.


❤ Annemieke



Reacties