Doorgaan naar hoofdcontent

Qurios Bloemendaal aan zee




Zon, zee, strand en duinen. En dit allemaal op een top locatie in ons koude kikkerlandje Nederland. Qurios Holiday Retreats is kleinschalig en heeft verschillende vakantieparken aan zee (sommige nog in ontwikkeling). Je kan onder andere verblijven in een duinlodge, de sea house family of een sea house special.



Vanwege het  Earth Concepts  jubileum kon je als genodigde blijven slapen. Dit hebben mijn vriend en ik ook gedaan. Wij logeerde een nachtje op dit park. Een zonovergoten dag, het was een top dag.
Dichtbij de zee, geen jas aan en doordat de warmte tussen de duinen blijven hangen was het echt heel warm. Ik kreeg het gevoel dat de zomer was begonnen. Als je ooit de intensie hebt om aan zee op vakantie te gaan, bekijk eens de website want dit park is de moeite waard.


De bungalow heeft een prachtige ligging. Een heerlijke en rustgevende locatie. Je hoort helemaal niets en dat vond ik top. Ik ben kritisch qua schoonmaak, dit kon wel iets beter en dat heb ik in de mail die ik na het uitchecken ontving aangegeven.
De inrichting: Beachstyle, leuke sfeer, mooie materialen. Waar ik verbleef was een zes persoonsbungalow. Twee slaapkamers en een vide. Een badkamer en een apart toilet.




De bungalow ligt op het zuiden, door de grote ramen en omdat het die dag erg warm was, werd het heel warm in het huisje. Kan je na gaan als het zomer is, hoe hoog de temperatuur kan oplopen in het huisje :-)




Ik wil de organisatie bedanken voor de uitnodiging en voor deze gezellige dag!

❤Annemieke

Reacties