Doorgaan naar hoofdcontent

Personal update #4




Hoi allemaal

Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie al van de zomer of hebben jullie al bijna vakantie.?
Zoals jullie kunnen zien ben ik de afgelopen tijd niet actief geweest op mijn blog en Facebook. Het zal denk ik nog een maandje duren voordat ik weer meerdere keren per week een blogpost plaats, maar voor nu gaat het even niet lukken. Ik probeer misschien 1 keer p.w. een artikel te plaatsen, maar of dit ook daadwerkelijk gebeurd, kan ik nu niet zeggen. De reviews van samenwerkingen blijven ook liggen en verschuiven naar augustus. Dit vind ik wel zo netjes om mede te delen aan jullie.
Ik zal even uitleggen waarmee het te maken heeft. Dit heeft te maken doordat ik sinds halverwege juni de sleutel van mijn nieuwe woning in ontvangst heb genomen. Ook zit ik in de laatste week van mijn schooljaar en ben ik mijn stage aan het afronden. Mijn hoofd staat nu meer bij deze activiteiten en het vele regelen wat er bij een eigen woning komt kijken. Dit vergt veel tijd en energie van mij en ook nu ik weet dat ik a.s. vrijdag vakantie heb, voel ik dat ik heel erg moe aan het worden ben.



Ken je die uitdrukking? De laatste loodjes wegen het zwaarst, zo voel ik mij namelijk nu op dit moment. Ik kan wel dagen in mijn bed liggen, maar dan zonder te slapen want dat lukt gewoon niet wat best gek is.
Even terug naar mijn huisje. Ik heb gewoon een eigen woning en daar ben ik zo ontzettend blij mee. Ik kan nu alles zelf gaan inrichten zoals ik dat wil, koken wat ik wil, zoveel feestjes geven als ik wil, mensen uitnodigingen die ik wil zonder rekening te hoeven houden met de mensen waarmee ik woon. Dit vind ik zo heerlijk en fijn.! Eindelijk een eigen plek.
Ik had al enkele jaren geleden veel spullen voor mijn uitzet gekocht, want ik zag toen een heel leuk bloemenservies bij Xenos. Die komt vast binnenkort wel voorbij op 1 van mijn social media kanalen. Eigenlijk de spullen voor in de keuken of waarmee je kan schoonmaken heb ik al heel lang in huis. Vorige week heb ik een gave toiletbril bij de Xenos gekocht. Deze winkel heeft altijd van die grappige toiletbrillen. Bij de Action heb ik ook al wat spulletjes gekocht, daar verkopen ze leuke dingen voor een mooie prijs. En als ik van de week vakantie heb, gaat het shoppen beginnen. Allemaal leuke en nieuwe spulletjes en ik weet al precies hoe ik mijn huisje wil inrichten qua kleuren en meubels. Maar daar later meer over in een blogpost en op mijn social media kanalen komt wel vast wel iets van terug.



Voor nu wens ik iedereen een leuke dag toe. En wie mij volgt op Instagram kan zien dat ik veel inspiratiefoto's plaats hoe ik mijn huisje ongeveer wil inrichten en klusfoto's en andere foto's.  Vind je het leuk om mij te volgen ,doe dat gerust. Het lijkt mij immers leuk als jullie mij gaan volgen via Instagram :-) wat ik erg waardeer en blij van word. Want op Instagram blijf ik namelijk wel actief en ik wil graag naar meer volgers. Want dat willen wij allemaal toch :-)

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X