Doorgaan naar hoofdcontent

Favorites of August




Mijn zomervakantie zit er weer op, want morgen begint mijn eerste schooldag weer. Periode 3 van jaar 1!
We gaan weer verder waar wij gebleven zijn. De tijd van uitslapen en laat naar bed gaan is weer voorbij.
Op tijd opstaan en naar bed gaan, wekker zetten, huiswerk maken en nog vele verplichtingen gaat weer beginnen.


Music

Tijdschriften

Pakketjes

New beauty

Opgemaakte en weggegooide spullen

New fashion






Events

Favorieten outfit

Favorieten beautyproduct

Favorieten streetstyle vrouw

Favorieten streetstyle man

Personal
Mijn zomer van 2014 gaat de boeken in als:
Ik heb het deze zomer erg naar mijn zin gehad, maar ik ben jammer genoeg niet op vakantie geweest.
Deze zomer heb ik mijn verstandskies in het ziekenhuis laten verwijderen. Ik heb definitief besloten om de komende tijd toch maar niet uit huis te gaan. Nu ik weer aan het studeren ben, wil ik mij hier volledig op kunnen concentreren en het bespaard ook nog eens geld. Daarom heb ik mijn slaapkamer verbouwd/gerestyled. Als mijn slaapkamer helemaal af is, komt er een roomtour op mijn blog. 
Mijn slaapkamer nam veel tijd in beslag en het hele huis stond op steltte, hierdoor heb ik eigenlijk niet heel veel 'leuke'dingen gedaan.
Ik heb een hoop leuke nieuwe mensen leren kennen. Nieuwe buren gekregen, die gelukkig erg aardig zijn. Want bonje met de buren wil je niet! 
Een gezellig festival en Fashion Week Amsterdam bezocht.
Toen ik mijn studenten OV weer kon gebruiken, heb ik een aantal steden bezocht, maar door de heftige regenbuien was ik genoodzaakt om een aantal steden niet te bezoeken.
En wat ik eigenlijk wel het allerleukste vond van mijn vakantie, was tijd doorbrengen met mijn nichtje van twee jaar oud. Samen zijn wij in de trein geweest. Die kleine meid is zo erg gek op treinen, dit vind ik prachtig om te zien,vooral als zij een trein, tjoeke-tjoeke nadoet.

Hoe was jullie zomer en maand augustus?
Deze maand geen blog van de maand, vanaf september komt er weer een nieuwe.! Sorry

♥ Annemieke

Reacties

  1. Hoi!
    Omdat ik je blog supertof vind, heb ik je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog vind je een beschrijving van de award en wat je kunt doen als je genomineerd bent.
    X Cynthia
    http://www.MYDIYSIGN.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X