Doorgaan naar hoofdcontent

Old skool Slip-on



Lieve lezers.

Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik weer een week niet actief op mijn blog geweest. Het is er gewoon niet van gekomen. Geen tijd door school. Dan ben ik van plan om een blogartikel te plaatsen, komt er weer iets anders tussen wat ook belangrijk is.
Hoe was jullie weekend?


Afgelopen weekend heb ik op het huis van mijn zus gepast. Er kwamen vrienden langs die gezellig bleven eten. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, zo lekker op je zelf. Gelukkig was ik niet alleen want mijn zus+ gezin hebben een kat. Dus eigenlijk voelde ik mij niet eenzaam, maar er waren wel momenten, want tegen wie kon ik nou praten? Dan maar tegen die kat, televisie aan of werken aan mijn studie met de radio aan.

Ik ben ook naar het centrum geweest want ik moest iets hebben! Dit stond al erg lang op mijn wensenlijstje. Deze ouderwetse bootschoenen, die je moeder droeg toen ze jong was of die je ook voor de gymles op de basisschool droeg. Ik ga niet voor de nieuwste trendschoenen vele euro's spenderen terwijl ik weet dat ze deze schoenen ook bij De Schoenenreus voor een prikkie verkopen. Als je nu een tweede artikel koopt, krijg je 50% korting. Dus ik heb uiteindelijk twee paar slip-on bootschoenen voor ongeveer € 12,00.



Wat vind jij van deze schoenentrend?

♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X