Doorgaan naar hoofdcontent

Favorites of April





Untitled

Maand vier van het jaar 2014 is ook alweer voorbij. En wat gaat het opnieuw weer hard. 
De afgelopen maand is er weer veel gebeurd. 
Zowel prive als in mijn bloggerwereld. In dit artikel een uitgebreid overzicht.



Music

Hoe bedoel je De SHIT ♥


Tijdschriften



Pakketjes

New beauty


Opgemaakte of weggegooide spullen
Ook deze maand heb ik weer een aantal beautyproducten opgemaakt. Zelf heb ik er een aantal weggegooid waar nog heel veel in zit. Dit omdat in deze producten te veel aan troep zit! Ik ben bezig mij steeds beter in te lezen van de ingrediënten die in de beautyproducten worden gedaan.


New fashion
Shoppen wie houd daar nu niet van? Ik wel, heel erg zelfs. Ik maak altijd een lijstje met de spullen die ik nodig heb en daar houd ik mij ook 9 van de 10 keer aan. Hoe ouder je wordt, hoe bewuster je wordt/koopt. Voor mij verjaardag had ik een bon van Rituals gekregen. Ik heb bij Rituals een heerlijke bodyscrub gekocht. Helaas zit erin dit product wel een aantal synthetische stoffen waar ik niet blij van word!

Voor het nieuwe seizoen/algemeen heb ik ook een aantal nieuwe kledingstukken nodig, maar nog niet alles heb ik kunnen scoren, Ik ben op dit moment een student mensen :-), dus de Primark is een ideale winkel.




Events
De PR bureaus organiseerden weer de Pressdays A/W 2014-2015. Jammer genoeg kon ik maar bij 1 PR bureau aanwezig zijn, vanwege schoolverplichtingen. Ik ben naar de pressday van OONA PR geweest. 



Favorieten outfit

Favorieten beautyproduct
Jammer genoeg is deze shampoo en conditioner op!
Binnenkort snel nieuwe producten kopen


Favorieten streetstyle vrouw

Olsens Anonymous Mary Kate Olsen Black White Paris Fashion Week Via The Paper Pulp Aviator Sunglasses Messy Low Bun Hair White Fur Clutch Bag Black Jacket Blazer White Button Down Tunic Shirt Skinny Black jeans Sandals Louis Vuitton Show Arrivals 2014 photo Olsens-Anonymous-Mary-Kate-Olsen-Black-White-Paris-Fashion-Week-Via-The-Paper-Pulp.jpeg

Favorieten streetstyle man

11314hat3938web

Personal update
Op dit moment weet ik even niet waar ik over moet bloggen. Eigenlijk heb ik helemaal nergens zin in. Ik wil gewoon even rust en lekker slapen. Afgelopen maand vooral begin april had ik het erg druk met tentamens. We moesten echt heel veel lezen. Echt mensen mijn hersenen draaiden overuren en zelf na de eerste tentamen Communicatie en Agogiek kon de informatie van tentamen 2 Sociale Wetenschappen en 3 Nederlands er gewoon niet meer bij. Voor mij is het ook lang geleden om fulltime in de schoolbanken te zitten. Soms verlang ik naar werken, een vaste baan, geld verdienen en geen school. Naar het oude leventje wat ik toen had. Hoewel er ook iets positief aan zit. Ik merk dat ik nieuwe ervaringen op doe en mezelf ontplooi. De vakken die ik krijg vind ik erg interessant. Dit komt ook door de manier van lesgeven op school. Als iets leuk en goed wordt uitgelegd onthoud je het ook beter.

Doordat ik het de afgelopen tijd erg druk had en nog steeds , blijf ik het lastig vinden om vier blogartikelen te plaatsen. Ik wil mij hier aanhouden, maar er zijn dagen dat ik echt heel laat thuis ben. Dan moet je nog eten, wil je even televisie kijken, jezelf even opknappen en dan is het alweer tijd om naar bed te gaan. Vaak doe ik mijn huiswerk in het weekend of op een vrije dag door de weeks. Hierdoor komt artikelen schrijven op een laag pitje te staan. Dit begrijpen jullie vast wel en ondanks dit hoop ik wel dat jullie mijn blog blijven bezoeken. Via mijn Facebook-page plaatst ik vaker een update dan op mijn blog, dus blijf die ook checken.

Deze week heb ik meivakantie en kan ik gelukkig even bijkomen van de hectiek van school.
Afgelopen weekend was het Kingsday en dit heb ik samen met mijn BFF in Haarlem gevierd. Een uitgebreid artikel staat op mijn blog. Voor de rest in de meivakantie moet ik nog een hoop doorlezen om bij te blijven van school. Ik ga twee dagen werken een dagje sporten en een dagje stagelopen. Hiermee is mijn vakantieweek weer gevuld.


♥ Annemieke


Reacties

  1. Ben benieuwd hoe die nieuwe shampoo werkt, aangezien ik al een product van deze lijn bezit (niet de shampoo). Zeer mooie kleurrijke ketting en het klinkt alsof het je allemaal wat veel wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg tof dat je naar een pers event bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blogje. Fijne favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal heel erg leuk uit :-D

    ♥ www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh Martin Garrix! Ik wil er zo graag een keer bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dr. Organic vind ik erg fijn. Moest er wel aan wennen dat het niet schuimt. De ketting met de kleurtjes vind ik heel leuk, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X