Doorgaan naar hoofdcontent

Blog of the month: January



Deze maand is Jennifer Blog of the month: January
Omdat iedereen het nieuwe jaar goed en gezond wilt beginnen! Laat ik jullie kennismaken met de gezonde blog van Jennifer.
Jennifer heeft een lifestyle, health en food blog.
Blogurl: http://thehealthyfoodbook.com/
7 meals, 7 ways, 7 days.



Waarom ben je gestart met bloggen:  Door mijn eindeloze interesse in gezonde voeding en een slank lichaam ben ik begonnen aan de opleiding 'Voedingsleer' en 'Gewichtsconsulente'. Met mijn kennis uit de opleidingen en de verschillende boeken die ik heb gelezen heb ik een eigen idee ontwikkeld over voeding die ik graag met jullie wil delen. En hiermee is The Healthy Foodbook tot stand gekomen!
Snelle vegetarische salade met spinazie, komkommer, geitenkaas en pijnboompitten

Hoe vaak blog je per week:  Ik probeer 3 tot 4 keer per week een artikel te posten en houd dagelijks mijn social media bij.
Wat probeer je met je blog te bereiken of heb je al bereikt: Via The Healthy Foodbook probeer ik jullie bewust te maken van de ingrediĆ«nten voor een fit en gelukkig leven. Met de balans tussen gezond eten, bewegen en genieten kan iedereen een gezonde levensstijl leven! Ik probeer jullie te inspireren en motiveren door recepten, tips en informatie te posten omtrent gezonde voeding en een gezonde levensstijl. Ik ben ondertussen met een personal trainer een programma begonnen om met de combinatie van training en gezonde voeding weer een gezond leven en lichaam te ontwikkelen.
Start je dag met een sapje van vers geperste citroen, sinaasappel en grapefruit voor een vitamineboost en een snellere verbranding

Wat is op dit moment jouw favorieten blogpost die je hebt geschreven.:  Mijn favoriete blogpost is het artikel over amandelmelk. Amandelmelk is een van mijn favoriete producten binnen de gezonde voeding en is gewoon ontzettend lekker en super gezond! Hier vind je het artikel en het recept:
Wat vind jij het lekkerste gerecht dat op je blog staat:  Mijn favoriete blogpost is het recept 'Nutella-oats'. Een echte aanrader voor alle Nutella-lovers en chocoladeverslaafden; dit ontbijtje is zĆ³ lekker, you've got to try! En uiteraard; nog super gezond ook!
Favoriet!!! Voor alle choco-lovers; Nutella- Oats

Wat is op dit moment een absolute trend op het gebied van voeding: Groentesapjes en superfoods zijn helemaal hot! Groentesapjes zijn de perfecte manier om aan je dagelijkse behoefte groenten en fruit te komen en gewoon ontzettend makkelijk om te maken en mee te nemen! Voeg er superfoods zoals chiazaden, macapoeder, spirulina of tarwegras aan toe en je bent klaar!
Wat raad je af op het gebied van voeding: In principe raad ik alles af wat kant-en-klaar in pakjes, potten of zakjes zit of met een ingrediĆ«ntenlijst van meer dan 5 ingrediĆ«nten.
Een snelle en effectieve workout voor thuis; het is bijna zomer dus work on that body

Wat raad je aan op het gebied van voeding: Probeer alles zelf klaar te maken, dan weet je zeker dat je zo min mogelijk geur-, kleur-, en smaakstoffen, e-nummers, zout en geraffineerde suikers binnenkrijgt.
Besteed je ook aandacht aan mode en beauty op jou blog: Ik schrijf geen artikelen die specifiek over beauty gaan, maar ik vermeld wel de werking van voedingsmiddelen met betrekking op je schoonheid.
Sapje van de dag: grapefruit, komkommer en broccoli

Favorieten outfit: Mijn favoriete outfits zijn casual en trendy. Ik loop het liefst in een leren broek of spijkerbroek met een simpel shirt en een blazer met een paar hakken!
Favorieten gerecht in de lente/zomer: Ik ben altijd blij als het weer zomer is, dat betekent dat de markt weer vol ligt met mijn favoriete fruit! Watermeloen, aardbeien , frambozen, blauwe bessen.. Jummie! Lekker om verse smoothies te maken.
Detox-juice-to-go; sinaasappel, citroen, wortel, kurkuma

Tevens verzorgt Jennifer ook leuke gezonde win-acties!


Favorieten gerecht in de herfst/winter: In de winter maak ik graag warme gerechten en komen de havermoutontbijten weer uit de kast!
Op mijn wensenlijstje: In juni komt het kookboek van Rens Kroes uit, daar ben ik heel erg benieuwd naar!
No-go: Fastfoodketens. 
♥ Annemieke



Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X