Doorgaan naar hoofdcontent

Hair inspiration



Wat is het toch makkelijk. Op het internet staat het vol met inspiratiefoto's en DIY's.
Je hoeft bijna niks zelf meer te verzinnen, lekker makkelijk, even youtube aanzetten en je hebt weer een nieuwe haarlook.
Ik vind het altijd erg leuk om zulke filmpjes te zien en op foto's zijn de prachtigste creaties te bewonderen.
Zo heb ik een aantal leuke en mooie creaties voor jou op een rijtje gezegd zodat ook jij dit nieuwe seizoen er  oogverblindend uit komt te zien.

Ik had al eens eerder een mooie haar inspiratie gepost..Check dit artikel hier http://fashion-ladylovely.blogspot.nl/2011/04/beautiful-hair-inspiration.html









Tumblr_lkacld1j5k1qdrca7o1_500_large

101d6769300cef3f8e1aba6d3aea1f02_large




♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuke inspiratie! Die stap voor stap-foto's van die strik ga ik zeker proberen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie! Kan ik weer eens wat leuks gaan doen met mijn haar :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke haar inspiratie! Die met de strik ga ik morgen uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke haar tutorial! Die met de strik ga ik morgen uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit! Die vlecht aan de zijkant van het blonde meisje vind ik echt geweldig!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die strik is erg leuk! Jammer dat ik geen lang haar meer heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die met dat strikje is echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X