Doorgaan naar hoofdcontent

Big Change


Er gaat iets veranderen op mijn blog. Ik ga de boel helemaal omgooien en niet klakkeloos een artikeltje plaatsen omdat het zo gezegd moet!
Misschien dat je het al gemerkt heb. Iedere maand komen dezelfde onderwerpen aanbod op mijn blog betreft: webshop, fashion inspiratie, blog van de maand, hotspot/travel, mijn favorieten van de maand, beauty reviews en een aantal outfit foto's.
De rest van de maand vul ik in met artikelen die zich op dat moment afspelen.
Merendeel schrijf ik in het Nederlands maar soms ook in het Engels. Je kan dus hier en daar een spellingsfout tegenkomen omdat mijn Engels niet al te best is. Sorry hiervoor maar ondanks dit snappen de meeste mensen wel wat ik bedoel.
Per week blog ik 3 tot 5 artikelen. Houdt mijn blog dus goed in de gaten! ,want
♥ This Lady is Lovely Things ♥

Ben je benieuwd volg mij via follow bovenaan mijn blog en laat een reactie achter wat je ervan vindt.
Check ook regelmatig mijn face-book pagina want daar komen dingen te staan die niet op mijn blog komen.



Reacties

  1. Bedankt voor je berichtje..
    Ben benieuwd naar je blog..
    XXX http://cookiemademoiselle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je blog zeker in de gaten houden! Ik vind je blogposts altijd super leuk!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee. Ik ben benieuwd!! <3

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een fashion battle die ik echt super graag wilt winnen. Zou je AUB op mij willen stemmen? dat zou ik waarderen. Het zijn 5 links, maar op mij blog worden ze allemaal weergegeven. Het is echt maar 5 seconde werk en dan help je een medeblogeer uit de brand :).

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X