Doorgaan naar hoofdcontent

Travel tip : 5 x Hotel aan zee


Een nieuw onderwerp dat mijn blog gaat aanvullen.
Ik ga je vertellen over mooie plekjes, The Place to Be  waar je zeker een kijkje moet nemen.
Dit zijn plekken die ik zelf bezocht heb, waar ik graag naar toe wil of plekken die ik met jullie wil delen omdat het mij aandacht trekt, informatief vind en interessant vind.
Tenslotte het overige deel van mijn blog blijft natuurlijk over fashion gaan afgewisseld met andere leuke onderwerpen.


Laat me weten wat je er van vind?


De zomervakantie is in aantocht en dit betekent op vakantie! Er even heerlijk tussenuit.
Camping, glamping, strand vakantie, een fijne citytrip, luxe vakantie, budget vakantie of een rondreis.
Er is zoveel keus en soms zie je door de bomen het bos niet meer!
Ik heb voor jou vijf mooie hotels aan zee gevonden om jou vakantie een droom en geniet vakantie te laten worden..
Weet jij nog leuke of mooie hotels aan zee? Laat mij dit weten..

1. Las Dunas Beach Hotel & Spa, Estepona.
http://www.las-dunas.com/ of google-naam van het hotel

Dit luxe vijf sterren hotel in Zuid-Spanje heeft meer weg van een haciënda dan van een strandhotel.
De inrichting is decadent, net als de service. Het enorme zwembad in een oase van groen is zo uitnodigend dat je die paar meters extra naar het strand bijna zou laten.


2. The Beach House, Marbella

Een groot hek schermt deze stylish villa gelegen tussen Malaga en Marbella af van de buitenwereld. Erachter waan je je in een andere wereld. De witgepleisterde muren, leren banken en blauwe tegeltjes geven het gevoel van een intieme privé-villa. Er liggen tien kamers rondom het strakke zwembad.


3. Insotel Club Formentera Playa, Formentera
http://www.insotelhotelgroup.com/

Dit hotel ligt op het strand Migjorn op het eiland Formentera. De eindeloze witte strook zand wordt afgewisseld door een enkele oude vissershut en duinen. Dat het een groot resort van een hotel-keten is, vergeet je al snel als je uit het raam kijkt.


4. Grand Hotel de Cala Rossa, Corsica
http://www.hotel-calarossa.com/

Corsica ordinair? Dat kan anders. In Hotel Cala Rossa in het plaatsje Porto-Vecchio voelt het of je in een oase binnenwandelt. Het hotel is een aaneenschakeling van bogen en welven in zachte kleuren als zand en crème afgewisseld met robuuste boomstammen, groene begroeiing en vrolijke gekleurde details. En je bent slechts een wandeling over de patio verwijderd van het witte strand, waar pijnbomen en prachtige Caribische parasols vol verse bloemen schaduw bieden.
Dit hotel/ B&B is mijn favoriet.!


5. Monte Carlo Beach Hotel, Monaco
http://www.montecarlobeachhotel.com/

Deze legende uit de roerige jaren dertig combineert moderne exclusieve luxe met een authentieke jazz-ambiance. Ver verstopt in een verscholen baai stap je terug in een tijd dat je nog ten dans werd gevraagd door een echte heer. En daarna het hof maakt. Alle kamers hebben zeezicht en het hotel is gerenoveerd.



Zijn de sites onduidelijk dan kan je natuurlijk ook de naam van het hotel bij google schrijven. Je ziet dan tal van verschillende touroperators die het aanbieden.

Reacties

  1. Ik heb het niet kunnen vinden.
    Er staat dit

    Onze excuses...

    Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.

    Ik heb je wel gevolgd via bloglovin!

    Liefs, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal heerlijk uit! Krijg nu echt zin in vakantie! :D x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omy.... ik wil overal heen ! hahah

    xx pradagirls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In dat beach house zou ik me wel kunnen vermaken! Prachtig:D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X