Doorgaan naar hoofdcontent

Lovely things

Hello my lovely readers.

English
The last time and the next time I am not so often on my blog.This is because I'm a little bit sick.
Last month I celebrated my birthday, My gifts were money and shop vouchers and other things.
Once I'm better comes an outfit post and I respond to the comments of you.




Dutch
Deze blogpost wordt een lange blogpost omdat er veel te bespreken valt.
Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik een tijd niet actief op mijn blog geweest. Hierdoor kon ik ook niet antwoorden op mijn reacties. Dit heeft een aantal oorzaken. De afgelopen tijd was ik er druk met werk, mijn verjaardag, carnaval en mijn verstandkies is verwijderd waarop ik op de dag van vandaag nog wel wat last van heb om dat het om een vervelende manier verwijderd is omdat de tand moeilijk in mijn mond lag.
Als ik helemaal tip top bent komt er weer een outfit-post en de reacties van jullie beantwoord ik dan!

Vorige maand ben ik jarig geweest. Ik ben een kwart eeuw en de dertig komt al dichtbij het zware echte leven gaat beginnen. Je komt in een hele andere fase terecht, je groeit nog meer, je kijkt andere tegen dingen als tien jaar geleden..Al die grote mensen dingen worden werkelijkheid..
Mijn verjaardag heb ik klein gehouden, gezellig met de mensen die dichbij mij staan. Ik heb veel leuke dingen gehad voornamelijk veel bonnen en geld. Dit vind ik altijd erg handig want soms krijg je zulke onzin cadeautjes!

Onlangs had ik een kleine bestelling bij de sale van H&M gedaan.
Het is een nieuwe parka geworden. Erg modieus maar voor een echte strenge winter vind ik deze jas te dun. Ik vind het meer een tussen door jas. Zoals de herfst overgaat in de winter of net na de winter als het nog te koud is voor een zomerjas.

New H&M Parka


Voor diegene die van Tags houden. Een handgeschreven tag heb ik voor je.
Als je dit een leuke Tag vind laat het mij weten zodat ik ook jou handgeschreven Tag kan zien en lezen..

Lots of love...X

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X