Doorgaan naar hoofdcontent

Food At My Blog

Lieve bloglezers.

Binnenkort start ik met een nieuw label : Food.
Onder deze naam laat ik jullie kennis maken met heerlijke gerechten die ik jammie vind en misschien jullie ook.
Ik houd erg van koken en nieuwe gerechten uitproberen.
Het leukste vind ik koken voor mijn vriendje of familie/vrienden.
Koken moet leuk en ontspannen zijn. Niet dat je loop te vloeken en al dat gestres.
Respect voor de producten en er rekening meehouden waar het vandaan komt vind ik ook erg belangrijk.
De producten hebben een lange tijd gereisd om uiteindelijk om jou bord te mogen liggen.

Ik weet zeker dat jij bij het zien van de recepten al een honger gevoel krijgt. Althans ik krijg dat namelijk wel als ik iets lekkers zie..
Met dit nieuwe blog onderwerp hoop ik jullie aan het koken te krijgen en bewust te laten worden van de producten.

Een smakelijk en plezierige kook voortzetting..


http://www.ah.nl/
http://www.24kitchen.nl/


Ingrediënten

Broodjes

  • 4 triangel broodjes
  • 100 g groene pesto
  • 300 g parmaham of een andere gedroogde ham
  • 50 g pijnboompitten
  • 100 g rucola
  • 12 mozarellabolletjes

Pestoboter

  • 75 g basilicum
  • 2 el pijnboompitten
  • 50 g geraspte Paramzaanse kaas
  • 3 teentjes knoflook
  • 5 el olijfolie
  • 500 g boter
  • zout
  • versgemalen peper
Maal voor de pesto de aangegeven ingrediënten in een blender of vijzel. Klop de boter luchtig en voeg de pesto toe. Meng nog even door en breng op smaak met zout en peper.

Snijd de broodjes open en besmeer met de pestoboter. Beleg met de parmaham en rooster de pijnboompitten goudbruin. Beleg met een handje gewassen rucola en verdeel de in tweeën gesneden mozarellabolletjes. Verdeel de pijnboompitten en vouw het broodje dicht.

* Je kan ook een potje pest kopen en dat op het broodje smeren.

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X