Doorgaan naar hoofdcontent

New

New in my wardrobe


Tijdens mijn vakantie van afgelopen week die ik vierde in de Limburgse heuvels.
Zijn mijn vriend en ik een dagje naar Dusseldorf geweest.
Er bevind zich een straat die je kan vergelijken met de P.C. uit Amsterdam.
De grote namen kan je er vinden. De ene winkel is nog mooier dan de ander.
Bij mij sprongen Chanel en Louis Vuitton er echt uit...

Ik heb niet veel geshopt maar liep wel even de H&M binnen vanwege de sale om te kijken of er nog iets leuks te vinden was.
Daar heb ik een blazer, twee basics witte tops en een goud, gele ring op de kop getikt..













♥ Annemieke

Reacties

  1. Your jacket so nice) Very good)

    I like your blog very much.
    We can be readers for each other ;)
    http://liveindreams04.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er geweldig uit meid:)
    super mooie dingen
    mooi jasje zeg!

    New Outfit post at
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X