Doorgaan naar hoofdcontent

Hello spring


Dag koude winterdagen, winterjassen, handschoenen, verkoudheid, neusspray, griep epidemie. Hoewel we onze winterkleding de komende dagen toch nog aan moeten trekken. Helaas! Is het vandaag lente en ik omarm het. Ik ben toe aan de zonneschijn en vaker naar buiten gaan. Maar ondanks de kou is het toch echt wel: Hallo Lente!


Hallo lente, hooikoorts, traanogen, loopneus, kriebelneus, nieuw leven, mooie bloeiende bomen, struiken en bloemen. Dieren worden geboren en komen uit hun winterslaap. En ook hier komen dieren, nou eigenlijk ongedierte weer tevoorschijn die je absoluut niet wil hebben. Zelf ga ik de strijd weer aan tegen de mieren. Ik haat ze, want ze zitten in mijn tuin. Er is 1 bestrijdingsmiddel wat echt helpt. Dit merk bestaat uit twee letters, nummer 8 en nummer 7 van het alfabet. Trouwens heb jij nog tips tegen mieren. Ongeacht dit akelige iets blijft de lente leuk. Het is tijd om de bloemetjes buiten in de tuin te zetten en om uiteraard te gaan shoppen voor de nieuwe voorjaarsgarderobe.

Vorige week was ik op vakantie in Zuid-Limburg en werd ik wakker gefloten en gekwekt door de vogels, ganzen en eenden. Ik werd en word hier ontzettend blij van, zo leuk en vrolijk. In de ochtend is het eerder licht en de avonden worden ook weer langer. Joepie.!

Mijn lentelijst van 2018
Mijn gehele badkamer schoonmaken en herinrichten
Mijn keuken schoonmaken en anders inrichten door het toevoegen van leuke spulletjes.
Een taart bakken
Tuin opknappen
Lente en zomer kleding uitzoeken
Op vaste tijden naar en uit bed.



Wat zijn jouw plannen voor de lente?



❤Annemieke



Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X