Op zaterdag 18 mei bestaat jurkenwebshop Dresses Only vijf jaar.
Het bedrijf van zussen Miriam en Jolanda Swaans viert dit jubileum met de bekendmaking van het eigen merk Serendipity. Bovendien staat de shop van 18 tot en met 26 mei in het teken van feestelijke acties, interessante aanbiedingen en competities.
Samen met de klant het merk verder ontwikkelenMet het officieel introduceren van Serendipity, gaat een wens van de zussen in vervulling. Jolanda: “Achter de schermen zijn we er al een hele tijd mee bezig. De jurkjes zijn al een jaar online te vinden, maar in zeer kleine aantallen. We waren aan het uitvinden wat onze klanten mooi vinden en wilden de modellen eerst verder perfectioneren. De wikkeljurken van afgelopen winter waren erg succesvol. Reden om het vijfjarig bestaan aan te grijpen om ons geheimpje te onthullen. Toen we ook nog eens een Italiaanse stoffenproducent vonden die speciaal voor ons dessins ging maken, was het plaatje compleet. Alle jurkjes met print van Serendipity zijn echt nergens anders te koop en zijn slechts in kleine aantallen in de shop te vinden. Unieke fashion musthaves dus. De jurkjes worden in Nederlandse ateliers vervaardigd, dus ook onder Nederlandse arbeidsomstandigheden. Het geeft ons een goed gevoel om een steentje te kunnen bijdragen aan het behoud van vakmanschap en ambacht in eigen land.” Dresses Only wil snel nog een stap verder gaan met Serendipity. Miriam: “We willen klanten laten meebepalen welke dessins in productie gaan. Via social media kunnen ze hun voorkeuren aangeven. En wie weet schrijven we nog een keer een ontwerpwedstrijd uit. Doel is in elk geval om de collectie in de toekomst nader vorm te gaan geven samen met de klant.” Serendipity valt niet alleen op door de prints en heldere kleuren. Miriam: “We kiezen modellen die de sterke punten van het vrouwelijk lichaam benadrukken. Door kleine details en slimme handigheidjes camoufleren ze op de juiste plekken.” De komende weken wordt de Serendipity collectie verder uitgebreid.
Korting voor iedereen, acties en winnen
In de week van 18 tot en met 26 mei verrast Dresses Only klanten met diverse leuke acties. Op elke bestelling is 5 euro korting te ontvangen door de code HOERA te gebruiken. Daarnaast zijn er elke dag aanbiedingen te vinden op de Facebookpagina van Dresses Only en zijn er via de diverse social media kanalen meerdere prijzen- en fashionpakketten te winnen. Na de feestweek gaat het team weer over tot de orde van de dag. “Uniek en persoonlijk blijven, onze klanten bijzondere en kwalitatieve jurkjes bieden en de beste service geven: dat zijn ook de komende vijf jaar onze prioriteiten!”
Over Dresses Only
Online jurkenshop Dresses Only is eigendom van zussen Miriam (34) en Jolanda (31) Swaans. De in 2008 opgerichte shop onderscheidt zich door een eigenzinnig aanbod in jurkjes van bekende merken (zoals Vanilia, SuperTrash, Soaked in Luxury, Ana Alcazar) en meer exclusieve labels (bijvoorbeeld Fehu, Yumi, Eroke). Wat begon als een proefballonnetje met enkele bestellingen per week, is uitgegroeid tot een shop met landelijke bekendheid en veel pr-aandacht. Jolanda en Miriam hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel. Zo doen ze gezamenlijk de inkoop, worden alle artikelen door het team doorgepast en op de website voorzien van pasvorm-advies en draait alles om goede communicatie. Ook offline worden de klanten van Dresses Only bediend. Er zijn regelmatig gratis personal stylingsessies voor vaste klanten in samenwerking met een styliste. Ondanks dat Dresses Only niet tot de grote marktpartijen behoort, biedt de shop wel belangrijke voordelige voorwaarden zoals gratis verzending vanaf 50 euro, gratis ruilen en retourneren via het postkantoor of Kiala. Bovendien heeft Dresses Only de hele collectie op voorraad en geldt: op werkdagen vóór 16 uur besteld, morgen in huis
♥ Annemieke
Super leuk ! xx
BeantwoordenVerwijderen