Eerder had ik jullie al laten weten dat Karl Lagerfield opnieuw een samenwerking aangaat met Coca Cola.
(zie Fashion News....) maar er nog helemaal niks bekend was over het ontwerp,, dat moest nog even geheim blijven....
Lagerfield bedacht drie verschillende ontwerpen voor de Coca-Cola Light flesjes, die allemaal genummerd zijn. Voor de fles-ontwerpen liet hij zich inspireren door de drie vrouwen uit de nieuwe televisiecampagne 'Love it Light' van het merk.
Het wordt dus rennen naar De Bijenkorf om alle drie de flesje te bemachtigen,,,een ware run dus,,..!♥
(zie Fashion News....) maar er nog helemaal niks bekend was over het ontwerp,, dat moest nog even geheim blijven....
Lagerfield bedacht drie verschillende ontwerpen voor de Coca-Cola Light flesjes, die allemaal genummerd zijn. Voor de fles-ontwerpen liet hij zich inspireren door de drie vrouwen uit de nieuwe televisiecampagne 'Love it Light' van het merk.
Chanel
'Ik vind het geweldig. Het idee is gewoon te gek. En zoals iedereen weet, drink ik de hele dag door niets anders dan Coca-Cola light,' aldus de creatieve duizendpoot over zijn eigen meesterwerken. De exclusieve ontwerpen zijn vanaf 14 mei 2011 verkrijgbaar bij De Bijenkorf.Het wordt dus rennen naar De Bijenkorf om alle drie de flesje te bemachtigen,,,een ware run dus,,..!♥
Reacties
Een reactie posten
Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!
Lots off love...X